IME VETRA


Serijal: Hronika o kraljoubici
Broj stranica: 712
Žanr: Epska fantastika

★★★★★
5/5



Ovo je moja omiljena knjiga svih vremena i prosto sam morala da napišem recenziju za nju. Ima sve što ja volim: zmajeve, alhemiju, knjige, biblioteku, mistiku, moći i heroje. Mislim da su samo ove stvari dovoljne da počnete sa čitanjem što pre. 



Priča prati glavnog junaka Kvouta i njegovu život, od kada je bio dete, pa sve do starosti, možda čak i smrti. Ovo je prvio deo trilogije i u njemu priča kreće od njegovog detinjstva, pa do boravka na univerzitetu. Priču pripoveda sam Kvout na zahtev jednog hroničara. U suštini to je autobiografija u svetu fantastike. 


Knjiga ima dosta strana, a font je normalne veličine. Priča se ne razvija tako brzo, ali se opet na neki način i razvija. Mnogo mi je teško opisati to. Čitanje ide nekako tečno, ni u jednom trenutku ne pomislite "Koliko još strana ima do kraja, ovo ide jako sporo i želim što pre da završim?" Sve ima svoj razlog zašto je tu i zašto je napisano, jednostavno čitate sa uživanjem. Moram da priznam da mi je trebalo nekoliko nedelja da je pročitam, ali to je bilo do mene.

Iako kažem da je ovo trilogija, zapravo poslednja knjiga još uvek nije objavljena, a ni završena. Patrik Rotfus je još uvek piše. Slična situacija kao sa Igrom Prestola. Međutim, još uvek možete pročitati drugi deo "Strah mudroga" i kratku priču o jednom liku iz knjige po imenu Ori, naziv je "Muzika tišine".

Na kraju, ovu knjigu bih preporučila svima koji vole epsku fantastiku i fantastiku. Ne bih je preporučila onima koji tek ulaze u svet knjiga, jer se može desiti da ih ogroman broj strana uplaši i demotiviše za dalje čitanje. 

Vaš,


4 komentara

  1. Pre par meseci sam počela da se interesujem za ovu knjigu, pogotovo zbog tematike i dobrih ocena na Goodreads-u. Mada moram priznati da me malo plaši veličina, a i činjenica da je epska fantastika (u tom žanru sam samo čitala "Gospodara prstenova" i ništa više) pa da ne bude malo zahtevnija za razumevanje. Ali svakako planiram kad-tad da je uzmem u ruke i vidim kakva je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "Gospodar prstenova" je jedno od težih knjiga iz područija epske fantastike. Ova nije tako teška, tako da ti je definitivno preporučujem. :)

      Izbriši
  2. Nikada nisam čula za tu knjigu, no čini mi se jako zanimljivom, a i volim takav žanr :)

    sarahmakeupp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedna od najlepših,najmaštovitijih,i najuzbudljivijih knjiga,prosto vih voleo da ima još 2000 stranica

    OdgovoriIzbriši