TRIOLOGIJA IZBOR


Serijal: Izbor
Broj stranica: 908
Žanr: Young Adult

★★★★☆
4 / 5



Ne sviđa mi se stil pisanja, ne sviđaju mi se dijalozi, ne dopada mi se lik Amerike... Kao što vidite postoji mnogo stvari koje mi se ne dopadaju u ovim knjigama i mogla bih još da nabrajam do sutra, ali one su tako zarazne i toliko vas uvuku u priču da jedino što možete da radite jeste da sedite i čitate, dok vam se sve ostalo čini nebitnim. Baš iz tog razloga morala sam da napišem recenziju za ovu triologiju (kažem triologiju zato što je to bila prvobitna ideja pisca, o The Heir ću pisati u nekom od narednih postova).



Negde sam pročitala da je radnja slična Igrama gladi, mada postoje kaste i sistem izvlačenja devojke koja će učestvovati u Izboru, nikakvih drugih sličnosti nema. Ako ste pročitali Igre gladi i želite da nastavite sa čitanjem nečeg sličnog, onda ovo nije knjiga za vas. 


Što se tiče lika Amerike, njeno razmišljanje i sam pogled na celu stvar je prilično iritantan. Stvarno sam ponekad poželela da uđem u knjigu, prodrmam je i kažem joj: "Opameti se već jednom" ili " Hajde odluči se više šta želiš. " Lik Maksona je okej, u nekim situacijama iritantan, ali ni približno kao Amerika. 

Triologija Izbor


I onda, taman kad pomislite da situacija ne može biti iritantnija nego što već jeste, dolazi Aspen. Mislim da ne postoji osoba koja bi bila u njegovom timu. Mislim stvarno, prvo je šutneš, pa ponovo želiš da budeš sa njom, voliš je i bla, bla, bla... Svima si nam samo zagorčao život. Sada ona jadna ne zna sa kim želi da bude, sa njenim divnim bivšim dečkom Aspenom ili sa zgodnim Maksonom. Ughhh, došlo mi je da se ubijem.


U srcu sam stalno uspoređivala Maxona  i Aspena, i  ni  jedan  ni drugi  nikad nisu ozbiljno prevagnuli. Osim možda kad sam bila sama s jednim od njih.


Zatim uzimate u ruke treću knjigu, bez imalo očekivanja da će se nešto neočekivano desiti, počnete da čitate i doživite šok. Akcija, borba, ranjenici, ubistva i najveći šok od svih, Amerika zapravo postaje podnošljiv lik.  Kao što svako dobro ima svoju lošu stranu, tako je i ovde moralo nešto biti upropašteneo za vas. To je lik Maksona koji vas određenom izjavom pred sam kraj knjige natera da preispitate ceo njegov lik koji ste nesvesno zavoleli.


Ukoliko želite da pročitate ove knjige, radite to isključivo na svoju odgovornost. Uvućiće vam se pod kožu i nećete tako lako uspeti da ih se rešite.


Vaš,




2 komentara

  1. Danas sam upravo otkrila tvoj blog i oduševljena sam! Učlanila sam se odmah i jedva čekam da vidim o čemu ćeš još pisati :) Samo da te pitam, gde si nabavila ove knjige? Mislim u kojoj knjižari ili sa kog sajta, jer nisam znala da su prevedene, a nisam ih viđala u Laguni i Vulkanu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) Knjige je izdao hrvatski izdavač "Mozaik-knjige", nema ih kod nas u prodaji.

      Izbriši