USPAVANA I VRETENO


Broj stranica: 70
Žanr: Fantastika

★★★★

4/5

Sigurno ste naleteli na ovu knjigu pretražujući police neke knjižare. Lepe ilustracije sa zlatnim detaljima na korici i još  lepšim unutra. Ako se na to dodada da je autor Nil Gejmen i da je u pitanju prepričavanje bajke, izgledaće vam kao knjiga koju morate imati. Međutim, volela bih da prvo pročitate moju recenziju.



Priča je zasnovana na dve bajke: "Snežani i sedam patuljaka" i "Uspavanoj lepotici". Snežana kreće na putovanje kako bi spasila Uspavanu lepoticu iz dubokog sna, međutim tamo je čeka veliko iznenađenje.


Pored lepih ilustracija, tu je i tekst koji prati priču. Ukoliko bih ga ocenjivala dala bi mu 2 zvezdice. Po meni sama priča nije ništa posebno i sam kraj ostao mi je nedovršen. Znam da iz knjega treba da izvučemo pouku i shvatimo preneseno značenje, ali nekako mi nije to to. Što se tiče tematike, mislim da je dobra, ali prevaziđena.

Stil pisanja je dobar i rečenice imaju značenja o kojem se treba razmisliti, ali kako ima mali broj strana i puno ilustracije, može se pročitati u roku od sat vremena.

Ako se dvoumite oko kupovine ove knjige, rekla bi vam: Kupite je! Ilustracije su zaista jako lepe, priča vas neće toliko razočarati ukoliko ne očekujete previše od nje. Što se tiče preporuke, najviše bi je preporučila mlađoj publici koja treba da otkrije da žene ne mora uvek biti princeza, već može biti i ratnik koji se bori za sebe.

Vaš,

2 komentara

  1. Čudom, nikada nisam naletela na ovu knjigu. Ipak, kako si je opisala, deluje mi interesantno. Možda ne bi bilo loše uložiti sat vremena svog vremena u ovakvu vrstu priče. :) <33 Odličan post, draga! <33

    www.marsyly.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljivo štivo, Jeco! :)
    Nisam baš veliki ljubitelj fantastike, bajki i tako toga, ali ti sve više počinješ da me zainteresivaš za tu vrstu literature :)
    Čudno da je nisam spazio, ja praktično ne napuštam Laguninu knjižaru :)
    U svakom slučaju zainteresovala si me, potražiću knjižicu!

    OdgovoriIzbriši