UZUMAKI: SPIRALA UŽASA



Serijal: Uzumaki
Broj stranica: 624
Žanr: Manga


5/5


Subota uveče. Noć veštica. Vi ste kod kuće. Svi su u gradu na ludim žurkama. Tužni ste. Dosadno vam je. Ne brinite, upravo ste naleteli na najbolju horor mangu ikada. Uvrnuta, čudna i zastrašujuća priča o gradu Kurozu u kome se odvija prokletstvo spirale. Najbolji tajming za čitanje ovake priče je upravo sada. Provešćete se bolje nego da ste otišli na žurku. Časna reč!



Ukoliko nikada niste čitali ili čuli za mangu, evo kratkog objašnjenja. Manga je japanski strip koji se čita sa desna na levo ( ne brinite, snaćićte se, a imate i objašnjenje u knjizi ). Pored toga ova manga je horor priča + dodajte na to da japanci imaju ekstra uvrnuti i kul mozak na svim književnim aspektima. Jeste li čitali  za Murakamija? ( genije od čoveka! ) 

Lično nikada nisam čitala mangu i ovo mi je bio prvi susret sa njom, ali moram da priznam da, iako nisam veliki fan horora, bila sam oduševljena. Jednom kad sam je uzela u ruke, nisam je mogla ispustiti. Prvu knjigu sam pročitala u voz dok sam se vraćala sa sajma knjiga, drugu i treću čim sam došla nazad u stan. Bila sam opčinjena, kao što si bili i ljudi unutar grada Kurozu. Hm, da li je i na mene uticalo prokletstvo spirale?



Zanam da je dosta ljudi pročitalo ovu mangu ( bar dosta njih sa goodreads-a ), jer sam tako i ja čula za nju. Ukoliko ste od onih koji nisu, obavezno to uradite, nećete zažaliti. Imate iznad i mali sneak peek sa jedne od stranica iz prve knjige, tako da možete da procenite da li vam se ovako nešto dopada ili ne. I hej, ne zaboravite da je ponekad dobro izaći iz svoje zone komfora. :)

Vaš,



0 komentara