LAŽLJIVCI


Broj stranica: 232
Žanr: Young Adult

4 / 5


"Pročitajte ovaj roman. I ako vas iko pita kako se završava – jednostavno ga SLAŽITE."


Za ovu knjigu sam čula gledajući otvaranje OwlCrate kutija na stranim youtube kanalima. Sam naslov, kao i korice knjige me nisu privukle. Izgledala mi je kao još jedna tinejdžerska ljubavna priča sa puno drame i srećnim završetkom. Međutim, mnogo sam se prevarila.



Knjiga počinje sa mapom i porodičnim stablom, što je uvek veliki plus. Prati jednu bogatu porodicu koja tokom leta živi u četri kuće na svom privatnom ostrvu. Glavni likovi su četri tinejdžera koji su tokom tih letnjih dana nerazdvojni, sve dok ne dođe do nesreće.




Stil pisanja je veoma jednostavan, font velik, a broj stranica mali. Ako na to dodamo da svaku stranicu proždirete kako bi saznali šta je to što se desilo tog leta na ostrvu, ovu knjigu možete pročitati za dan. 

Knjiga ni u kom smislu nije ono što sam očekivala, navodiva vas da razmišljate o tome šta bi ste vi uradili u takvoj situaciji. Jeste lako štivo, ali opet i nije. Posle nje bićete tužni i možda potekne i po koja suza. Nemojte je čitati na plaži, već u nekom kutku svoje sobe gde ćete biti sami.

Ne bih je preporučila iskusnijim čitačima koji više vole teže knige, već onima koji vole YA žanr i ljubavne romane. 

Vaš,

1 komentara

  1. Ovu knjigu želim da pročitam od kako je prevedena, ali se trudim da se ne trošim pre sajma (tako je teško!). Uhh, nadam se da ću uspeti da je pročitam što pre, a da ne budem spojlovana, kao što sam bila za "Divergenta". Drago mi je da si se vratila pisanju, jedva čekam da vidim šta predstoji :D

    OdgovoriIzbriši