SEVERINA


Broj stranica: 112
Žanr: Novela

4/5


Kratka priča koja se čita u jednom dahu, bukvalno. Prodavac knjiga, kradljivica knjiga i ljubav koja se javlja između njih, može li išta biti bolje od toga? Zapravo može, jer sve ovakve knjige su napisane na sličan, ako ne i isti način. Međutim, knjiškim moljcima čija je životna želja da poseduju svoju knjižaru, ova tematika nikada ne može da dosadi.



Priča je u početku vrlo slatka, ona ulazi u knjižaru, krišom uzima par knjiga, on joj to dopušta u nadi da će je videti opet i zaljubljuje se u nju. Moram priznati da sam čitajući ovaj deo zamišljala sebe u ulozi ovog knjižara. Oduvek sam se pitala kakav je osećaj stajati iza pluta, gledajući u sve te knjige, slagajući ih na police, brinuti i paziti na njih, plus biti plaćen za sve to. ( Iskreno, radila bih i za džabe i verovatno bi i zarađivali na meni, jer bi svaki dan kupovala bar po jednu knjigu :D ) 

Jedan citat je posobno zaokupio moju pažnju i posta moj životni moto, on glasi:

Živeti zbog knjiga i radi knjiga.


Drugi deo i nije tako sladak, mada razumem zašto je ubačen, smatram da se taj "preokret" mogao postići i na potpuno drugačiji način. Mislim da tako zanimljiv početak nije trebalo upropastiti tom vrstom tragičnosti, a kraj je trebao biti manje predvidljiv. Zboog prvog dela koji mi se dopao, odlučila sam ovo knjigu ocenti sa 4/5 zvezdica.

Preporučila bih je za sve knjiške moljce, kao i za one koji traže laganu knjigu koju će brzo pročitati i koja im neće oduzeti mnogo vremena.

Vaš,


0 komentara