SAGA DEO 1


Broj stranica: 160
Žanr: Grafički roman
Serijal: Saga

★★★
5/5


Srećan? Pročitaj Sagu. Tužno? Pročitaj Sagu. Bolestan? Pročitaj Sagu. Dosadno ti je? Pročitaj Sagu. Propustio si svoj autobus? Pročitaj Sagu. Imaš domaći zadatak? Pročitaj Sagu.


Za ovaj grafički roman sam prvi put čula na goodreads-u pre dve godine kada su svi poludeli za ovom pričom. Tada još uvek nije bio prevedn na naš jezik, te sam ga čitala na engleskom. Nikada ranije nisam čitala ništa slično i oduševila sam se. Priča je originalna, napeta i veoma intrigantna. Ova knjiga me je zainteresovala da malo dublje uplovim u svet grafičkih romana.



Saga govori o dvoje ljubavnika koji pripadaju različitim stranam u ratu koji traje godinama. Oni su se u plamenu rata odlučili da rizikuju i zasnuju porodicu. U ovom serijalu, koji se sastoji iz šest delova, pratimo njihov život, kao i život njihove ćerke zajedno sa ostalim likovima koji se susreću sa njima kako se priča razvija. 


Sama grafika je neverovatno dobro odrađena - svetovi su veoma živopisni, baš kao i likovi koji ih nastanjuju. Baš zbog toga je  jedan od najnagrađvanijih stripova i najpopularniji strip serijal u Americi već godinama. 

Preporučila bih je svima koji vole grafičke romane, ali i onima koji ih nikada nisu čitali. Po meni strip koji zaslužuje sve nagrade koje je podobijao. Saga je odličan uvod ukoliko prvi put čitate grafički roman. Garantijem vam da ćete nakon pročitanog prvog dela odmah želeti da pročitate još i saznate šta se dešava u nastavku.   


Vaš,



2 komentara

  1. Divan post
    Pratim te,ako zelis mozes mi uzvratiti,mnogo bi mi to znacilo
    https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Beautiful post, dear! I like your blog.
    Would you like a follow for follow both on Blogger and Instagram?
    Tell me in the comments on my blog!

    My blog: https://colourfulmadness.blogspot.com/
    My Instagram: @feimiel

    OdgovoriIzbriši