HOGAR STRAŠNI: NAJBOLJE OD MENE


Serijal: Hogar Strašni
Broj stranica: 204
Žanr: Strip

5/5


Koliko puta otvorite zabavnik, pročitate strip u kome Hogar izvodi neku budalaštinu i priželjkujete da možete da pročitate još više? Imate sreće, jer ste upravo naleteli na knjigu koja je u potpunosti posvećena Hogaru. A ukoliko vam nije dovoljna samo jedna knjiga, ne treba da se brinete, jer postoje još dve. 





U ovoj knjizi nećete naći nepravilno razbacane stripove. Sve ima svoj red i raspored. Naićete na biografiju Dika Brauna, otkrićete kako je nastao lik Hogara i kako se proslavio, moćete da pročitate i neke druge stripove na kojima je radio Dik, pa čak će te imati i slobodu da procenite koliko su Hogar i Dik slični. Stripovi su grupisani prema likovima. Jedna grupa za glavnog lika ima Hogara, druga njegovu ženu, sina, kćerku, psa, gusku, pa čak i brod. Svakog lika prati tekst koji ga bliže opisuje, tako da ćete moći da saznate istoriju lika, kao i njegov odnos sa drugim likovima.

Zaista sam uživala čitajući stripove, otkrivajući šta oni predstavljaju za samog pisca i kakvu poruku treba da prenesu na čitaoce. Bilo je dosta smeha, ali bilo je i sasvim običnih stripova, mada u manjini, čije su se fore istrošile tokom vremena. U svakom slučaju, nije bilo ono što sam očekivala kada sam ugledala korice i stavila u ruke ovu knjigu. Oduševila sam se kada sam shvatila da ona ne predstavlja hrpu stripova, nasumično uzetih iz novina kako bi izdavaču donele novac, već pažljivo odabranih informacija i stripova koju tu informaciju bliže objašnjavaju.


Toplo preporučujem svim fanovima Hogara Strašnog da kupe ovu knjigu, jer će predstavljati značajan dodatak na njihovoj polici i otkriti im dosta stvari o Hogaru koje možda nisu znali.

Vaš,


1 komentara